Co dělat když...

Zaslané zboží je poškozené či rozbité

Zboží je zasíláno přepravní společností GLS. V případě, že Vám přijde balík, který je již pohledově poškozený, polámaný, prokopnutý či jakkoliv deformovaný, trvejte na PŘEVZETÍ ZBOŽÍ S VÝHRADOU. Řidič je povinen tuto výhradu uvést do předávacího dokumentu. Řidič není povinen čekat, až balík rozbalíte.

Příjemce je POVINEN balík rozbalit, překontrolovat obsah zásilky, překontrolovat, že dodané zboží není poškozené, a to nejpozději do 48 hodin od převzetí zboží od přepravce. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.

Pokud příjemce zásilky po vybalení zboží zjistí jakoukoliv nesrovnalost (poškozené zboží, nekompletní zásilku, chybějící zboží aj) je povinen o tom prodejce neprodleně informovat mailem na kl-trade@kl-trade.cz. Výše uvedenou nesrovnalost doporučujeme nafotit a fotky zaslat v příloze mailu včetně popisu poškození.Vždy nás neprodleně (tj nejpozději do 48hodin od převzetí zásilky) kontaktujte a reklamaci vyřešíme společně. Všechny reklamace se řeší individuálně. Zboží neposílejte zpět. V případě poškozených věcí Vám zašleme nové zboží.

Zásilka dorazila v pořádku, ale není kompletní

Příjemci je vždy v souhrnu objednávky zaslán informační mail, v němž je uvedeno, na kolik balíků bude zásilka rozdělena.

Jakmile je zboží předáno přepravci, je automaticky vygenerován mail, který obsahuje odkazy na všechny balíky, které jdou k příjemci. Aby příjemce toto vyrozumění obdržel, musí v procesu objednávky uvést svoji mailovou adresu.

Chybějící faktura

Faktury nezasíláme mailem, faktura je vždy přiložena v balíčku. Faktura je přilepena na krabici v průhledném obalu s červeným textem DOKUMENTY K ZÁSILCE nebo DOCUMENTS ENCLOSED.  Zpravidla je umístěna u štítku s adresou a čárovým kodem. Prosíme o pečlivé překontrolování obsahu zásilky.

Chyba ve faktuře

O problému s fakturou nás informujte mailem a situaci vyřešíme. Kontaktní mail kl-trade@kl-trade.cz

Chybějící dárek

Dárek je k objednávkám přidáván automaticky, pokud jsou splněny podmínky pro obdržení dárku. Pokud jste dárek neodrželi i přesto, že na něj máte nárok, prosím informujte nás mailem a situaci dořešíme. Kontaktní mail kl-trade@kl-trade.cz